DigiMagix@Marketing Week

Οι δύο καινοτόμες εφαρμογές augmented reality της DigiMagix, VDR και AR Cards, φιλοξενούνται στο τεύχος 1364 του περιοδικού Marketing Week με κεντρικό θέμα το augmented reality και την αξιοποίηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας μέσα από τις εφαρμογές του σε όλα τα Μέσα, όπως στην τηλεόραση, στα έντυπα, στο outdoor, στο web και στα κινητά τηλέφωνα.

Σύμφωνα με το άρθρο (Κορδεράς, 2011) «τα βασικότερα πλεονεκτήματα των εφαρμογών augmented reality είναι τα ακόλουθα:

  1. Άμεσα εφαρμόσιμο σε κάθε Μέσο χωρίς ιδιαίτερες τεχνολογικές απαιτήσεις.
  2. Δημιουργία πιστότητας των καταναλωτών με το διαφημιζόμενο προϊόν ή υπηρεσία, εξαιτίας της διαδραστικότητας που αναπτύσσει με αυτούς.
  3. Άμεσα μετρήσιμα, ακριβή και αξιόπιστα αποτελέσματα της επένδυσης.
  4. Εξαιρετικό R.O.I.
  5. Αύξηση επισκεψιμότητας του χώρου (ηλεκτρονικού ή φυσικού) που φιλοξενεί τις εφαρμογές, καθώς και του χρόνου παραμονής των επισκεπτών σε αυτόν.
  6. Προώθηση της πληροφορίας σε μεγαλύτερο κοινό μέσω της καινοτομίας των εφαρμογών αλλά και του word-of-mouth, που είναι δεδομένο ότι θα αναπτυχθεί.
  7. Αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης πληροφορίας, καθώς και των καναλιών που την επικοινωνούν.
  8. Καλλιέργεια συναισθήματος συμμετοχής και απορρόφησης στους χρήστες των εφαρμογών.
  9. Ευκολότερη και αποτελεσματικότερη αφομοίωση της πληροφορίας, μέσω ευρηματικών εφαρμογών.»

Στο ίδιο άρθρο παρουσιάζονται οι δύο καινοτόμες εφαρμογές της εταιρείας μας: το εικονικό δοκιμαστήριο ρούχων και αξεσουάρ (VDR) και οι διαδραστικές επαγγελματικές κάρτες (AR Cards).

Μέσω της εφαρμογής VDR, ο χρήστης αποκτά τη δυνατότητα μέσα από την οθόνη του υπολογιστή του να:

  • Δοκιμάζει πολλά, διαφορετικά ρούχα και αξεσουάρ μέσα από μία πλούσια ποικιλία προϊόντων που μπορεί διαρκώς να εμπλουτίζεται.
  • Προσαρμόζει τα ρούχα και τα αξεσουάρ στα μέτρα του.
  • Φωτογραφίζει τον εαυτό του με τα ρούχα ή τα αξεσουάρ της επιλογής του.
  • Aξιολογεί τα προϊόντα.

Το βασικότερο όλων, η εφαρμογη VDR προσφέρει μια αξιόπιστη λύση στον πιθανό αγοραστή, καθώς μέσω αυτής μπορεί να ελέγξει άμεσα πάνω του το προϊόν και να αποφασίσει ευκολότερα και σωστότερα για την αγορά ή μη του προϊόντος.

Το VDR δίνει υπεραξία στο ηλεκτρονικό κατάστημα που παρέχει την εφαρμογή στους πελάτες του, καθώς αυξάνει την επισκεψιμότητα σε αυτό, προσελκύει νέους πελάτες και οδηγεί ευκολότερα τους πελάτες στη σωστή αγορά του προϊόντος της επιλογής τους, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο μια σχέση εμπιστοσύνης με το αγοραστικό κοινό.

Μέσω της εφαρμογής AR Cards, ο κάθε επαγγελματίας αποκτά τη δυνατότητα να προσθαφαιρεί πληροφορίες στην επαγγελματική κάρτα του, διατηρώντας πάντα ίδια την έντυπη μορφή αυτής, και με αυτό τον τρόπο να την έχει διαρκώς επίκαιρη και ενημερωμένη. Επιπλέον, εμπλουτίζει τη διαθέσιμη πληροφορία με πολυμεσικό περιεχόμενο (εικόνα, βίντεο, κινούμενη εικόνα) της επιλογής του και με αυτό τον τρόπο μπορεί να δημιουργήσει ένα mini portfolio μέσα στην κάρτα του.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο τεύχος 1364 του Marketing Week ή στην online έκδοση αυτού και στις ακόλουθες σελίδες:

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


× οκτώ = 8

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>