Leroy Merlin: ψηφιακό μάθημα για την Άρδευση

Το δεύτερο μάθημα που αναπτύχθηκε από την εταιρεία μας για την ψηφιακή βιβλιοθήκη της Leroy Merlin έχει τον τίτλο «Άδρευση». Για τη δημιουργία του πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες εργασίες:

  • εκπαιδευτικός σχεδιασμός, προκειμένου να μετασχηματιστεί το πρωτογενές εκπαιδευτικό υλικό σε υλικό κατάλληλο για εκπαίδευση από απόσταση
  • ανάπτυξη πρωτότυπων παρουσιάσεων, με γραφικές αναπαραστάσεις, animation, διαδραστικές ασκήσεις, ώστε να αποτελέσει το υλικό αυτόνομο εκπαιδευτικό πακέτο που θα διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον και την προσοχή των εκπαιδευομένων.

Η ταυτότητα της δημιουργίας του μαθήματος είναι η ακόλουθη:

Οι παρουσιάσεις περιέχουν την πληροφορία για το γνωστικό αντικείμενο, το οποίο εξετάζεται. Οι δραστηριότητες δίνουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους να ελέγξουν τις γνώσεις τους μέσω κλειστών ασκήσεων και ερωτήσεων αυτοαξιολόγησης. Τέλος, ως διδακτικά μέρη εννοούμε τις παρουσιάσεις εκείνες που λαμβάνουν «μέρος του ρόλου του διδάσκοντα» (Λιοναράκης, 2001), καθοδηγούν δηλαδή τους εκπαιδευόμενους και καθιστούν τη μελέτη τους ευκολότερη και πιο αποδοτική.

Λιοναράκης, Α. (2001). Για ποια «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» μιλάμε; Στο Α. Λιοναράκης (επιμ.) 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. ΕΑΠ, Πάτρα.