Το e-Learning στη σχολική εκπαίδευση

Παρόλο που στη χώρα μας η έννοια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σχετίζεται με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε πολλές χώρες συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τη σχολική –1οβάθμια και 2οβάθμια- εκπαίδευση.

Πώς μπορεί το e-Learning να ενισχύσει το μάθημα που γίνεται στο σχολείο;

  • Με πλούσιο, διαδραστικό πολυμεσικό υλικό

Προσφέροντας εκπαιδευτικό υλικό για θέματα επιπλέον της διδακτέας ύλης, όπως: φιλαναγνωσία, περιβαλλοντική εκπαίδευση, αγωγή υγείας-διατροφή, κατασκευές, κυκλοφοριακή αγωγή, αγωγή καταναλωτή, κλπ.

Προσφέροντας πλούσιο, διαδραστικό πολυμεσικό υλικό συμπληρωματικό των μαθημάτων που διδάσκονται στην τάξη, όπως κείμενα λογοτεχνίας, ιστορία, μαθηματικά, αγωγή του πολίτη, κλπ.

Προσφέροντας τράπεζα ερωτήσεων-ασκήσεων για αυτοαξιολόγηση των μαθητών.

Προσφέροντας ατομικές ή ομαδικές ασκήσεις και διασκεδαστικά παιχνίδια γνώσεων (παιχνίδια ρόλων, σταυρόλεξα, κλπ), με τα οποία οι μαθητές μπορούν να ασχοληθούν οποτεδήποτε και να ενισχύσουν τη μελέτη τους.

Προσφέροντας εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου από τους ίδιους τους μαθητές και τους δασκάλους τους, όπως παρουσιάσεις, ηλεκτρονικές εφημερίδες, βίντεο-animation, κλπ.

Ενισχύοντας την επιμόρφωση των δασκάλων σε σημαντικά θέματα, όπως οι μαθησιακές δυσκολίες, η διαπολιτισμική εκπαίδευση, η μάθηση σε ομάδες, τα χαρισματικά παιδιά, η διαθεματικότητα, οι τεχνολογίας πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση, η δημιουργία animation και πολυμεσικών παρουσιάσεων, η επιμόρφωση στο νέο εκπαιδευτικό υλικό του Υπουργείου, η επιμόρφωση νέων εκπαιδευτικών κλπ.

  • Με τη λειτουργία της ηλεκτρονικής τάξης

Παρέχοντας ευκαιρίες για συνεχή επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των μαθητών, ακόμα και σε περιόδους όπου το σχολείο είναι κλειστό (διακοπές, σαββατοκύριακα, κλπ).

Δίνοντας συνεχή και έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με θέματα που σχετίζονται με την τάξη με ανακοινώσεις, καταχώριση εκδηλώσεων και άλλων δραστηριοτήτων στο ηλεκτρονικό ημερολόγιο της τάξης και τον ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων, κλπ.

Δημιουργώντας ηλεκτρονική κοινότητα εκπαιδευτικών, όπου θα ανταλλάσσονται απόψεις και εμπειρίες από τις εφαρμογές στην τάξη, θα κατατίθενται προτάσεις, θα ανταλλάσσεται εκπαιδευτικό υλικό, θα δημιουργείται εκπαιδευτικό υλικό από τους ίδιους τους δασκάλους, θα συγγράφονται άρθρα και θα διεξάγονται συνέδρια μέσω διαδικτύου με συμμετοχές από το εξωτερικό, κλπ.

Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί το e-Learning να λειτουργήσει ως η κύρια μέθοδος εκπαίδευσης με συμπληρωματική την εκπαίδευση στην τάξη;

Σε μαθητές που κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές, έχουν γονείς πλανόδιους ή νομάδες, έχουν κινητικές ή άλλες αναπηρίες, νοσηλεύονται στο νοσοκομείο ή στο σπίτι, συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες υψηλού επιπέδου, διαμένουν σε άλλη χώρα και επιθυμούν να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της χώρας τους, αλλά και σε ενήλικες που δεν είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης στη σχολική εκπαίδευση.

Τι μπορούμε να προσφέρουμε στο σχολείο σας:

  • Την εγκατάσταση και διαμόρφωση της ηλεκτρονικής τάξης, ώστε να είναι σύμφωνη με τις ανάγκες και τη φυσιογνωμία του εκπαιδευτικού σας οργανισμού.
  • Την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της τάξης και στη γενικότερη διεξαγωγή της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης.
  • Την ανάπτυξη πολυμεσικού εκπαιδευτικού υλικού, σύμφωνου με τα διεθνή πρότυπα, καθώς και τη δημιουργία ασκήσεων, παιχνιδιών και τεστ αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης.
  • Την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε θέματα ανάπτυξης ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού με απλά προγράμματα.

Επικοινωνήστε μαζί μας, για να συζητήσουμε πώς το e-learning θα δώσει προστιθέμενη αξία στον δικό σας εκπαιδευτικό οργανισμό.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


− 6 = ένα

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>